Ainda que non pareza certo, dende a aula de plástica levamos un par de meses preparando esta fermosa exposición. Trátase dunha actividade cooperativa, xa que cada cadro foi pintado por un grupo de tres, catro ou cinco alumnos.
O tema, os animais da eira.
No proceso de creación, o feito de ter que porse dacordo, e empregar tan só un rotulador e un prego de papel, foi unha tarefa de difícil desempeño, sobretodo cando somos tan cativos.
Nesta actividade, utilizamos case todas as competencias clave:
- COMUNICACIÓN LINGÜÍSTICA, a través da lectura de textos de diversa tipoloxía, na busca de información e comunicación da mesma en diversos formatos, utilizando tanto a linguaxe oral como a escrita. O aprender a enfrentarse a falar diante dunha cámara, a escoitarse e ser escoitado,.. O saber interpretar o texto escoitado e ser quen de asociar, adiviñar, e unir os vídeos dos códigos QR cos cadros de animais.
- COMPETENCIA MATEMÁTICA, a través dos cálculos, medicións e observacións. Na mezcla das cantidades,... Utilización das diversas medidas.
- COMPETENCIA SOCIAL E CÍVICA, na que se colabora entre os compañeiro da aula e dos outros cursos, cooperando e mostrando interese pola resolución das tarefas.
- SENTIDO DA INICIATIVA E ESPÍRITO EMPRENDEDOR, na que cadaquén aporta a súa idea, chega a un acordo e se leva a cabo.
- CONCIENCIA E EXPRESIÓN CULTURAL na que procuramos que o alumnado valorase o traballo no campo, a alimentación ecolóxica, os animais da contorna, os bichiños da terra, ... en fin, que gozaran e valoraran a cración artística dentro do proxecto DA EIRA Á CAPOEIRA .
- COMPETENCIA DIXITAL,
tanto na busca de información como na difusión dos textos. Convertir as
súas grabacións nun código QR. A utilización das tablets, na lectura
dos códigos QR.
E FUNDAMENTALMENTE, O APRENDER A APRENDER.
A destacar, a grande ilusión que teñen na interpretación dos códigos e a asociación cos carteis. As tablets, están a ser un éxito.
Non só poden desenvolver esta actividade na escola, o tríptico do xogo, pode ser levado para casa e coa axuda dos móbiles dos pais, ou as tablet, poder avanza no proceso investigativo.