venres, 23 de marzo de 2012

IGUALDADE: COMPARTIR AS TAREFAS.





HOXE , NA AULA DE 4 ANOS,  RECIBIMOS POR SEGUNDA VEZ A VISITA DE ROMINA, QUE VEN DE PARTE DO DEPARTAMENTO DE IGUALDADE DO CONCELLO DE VIGO, PARA EXPLICARNOS MEDIANTE XOGOS E CONTOS  UNHAS COUSAS QUE SON MOI INTERESANTES: QUE   NON OLVIDEMOS   QUE HOMES E MULLERES   PODEMOS FACER AS MESMAS COUSAS E Q UE TODAS AS PERSOAS DA FAMILIA TEMOS QUE COLABORAR NAS TAREFAS DA CASA.


ESCOITAMOS CON MOITA ATENCIÓN.

COLABORAMOS PARA PEGAR AS FIGURAS NO PANEL.
PODEMOS AXUDAR A RECOLLER A NOSA HABITACIÓN.

TAMÉN PODEMOS COLABORAR POÑENDO OS CUBERTOS NA MESA.
OUTRA FORMA DE COLABORACIÓN É RECOLLER OS NOSOS XOGUETES.
AXUDAMOS  A GARDAR A COMPRA.
DEIXAMOS LIMPO O BAÑO.
LEVAMOS A ROUPA SUCIA AO SEU SITIO.
ASÍ, MAMÁ E PAPÁ TERÁN MÁIS TEMPO PARA ELES.
 E MÁIS TEMPO PARA LEVARNOS AO PARQUE E PARA PASEAR.
E PARA SENTARNOS NO SOFÁ E VER A TELE CON PAPÁ E MAMÁ, OU QUE NOS LEAN UN CONTO.


SI EU FGAGO ALGO, MAMÁ E PAPÁ SE  CANSARÁN  MENOS
E, SI TEMOS MASCOTA, TAMÑEN HAI QUE AXUDAR A SACALA A FACER AS SÚAS NECESIDADES.
GUSTOUNOS MOITO APRENDRE A COLABORAR NA CASA E AXUDAR Á FAMILIA.

QUÉ BONITO QUEDOO O PANEL DESPOIS DE COLABORAR EN TODO!
PROMETEMOS COLABORAR NAS TAREFAS DA CASA!!

 PARA REMATAR, CONTOUNOS A HISTORIA DA FAMILIA GÓMEZ  BASADO NO CONTO "O  LIBRO DOS PORCOS" ,  DE ANTHONY BROWNE..


Altamente recomendable para iniciar  aos lectores 
nunha educación baseada na igualdade, na 
colaboración e no concepto de familia. O autor válese 
dunha sinxela metáfora visual para explicar o seu 
obxectivo: no momento no que o aseo e as normas 
do fogar se descoidan, os protagonistas son 
representados non como persoas, senón como 
cochos. A figura do porco permite así reflexionar 
sobre os diferentes significados -literais ou figuradosdesta palabra tan simbólica: ser porco ou 
comportarse como tal.
ANTHONY BROWNE
ESTIVEMOS MOI ATENTOS.



View more PowerPoint from bibliobeade

Ningún comentario:

Publicar un comentario