Actividade de creación de teatrillos e títeres na aula de plástica
Nesta actividade, o alumnado participou nun proxecto creativo e colaborativo na aula de plástica, promovendo o traballo en equipo e o desenvolvemento das habilidades manuais.
Para comezar, cada equipo escolleu unha caixa de cartón sen coñecer previamente a súa finalidade. Unha vez repartidas as caixas, explicouse que debían transformalas en teatrillos para guiñol. Para iso, tiveron á súa disposición diferentes materiais, como pistolas de silicona, cola, pegamento en barra, pinturas variadas, Poscas, rotuladores permanentes, témperas, pinceis, botóns, teas e outros elementos de refugallo. O obxectivo era fomentar a creatividade e a reutilización de materiais, reforzando a idea da economía circular (ODS 12: Producción e Consumo Responsable).
Unha vez construídos os teatrillos, cada alumno creou o seu propio títere empregando fieltro, fío, agulla e outros materiais de manualidades. Este proceso permitiu traballar destrezas motoras finas e potenciar a imaxinación.
Finalmente, en grupos cooperativos, escribiron un pequeno texto para representar unha historia na aula STEAM. Durante este proceso, empregaron tabletas e programas de edición dixital para mellorar a calidade da gravación e incorporar efectos que enriqueceron a representación. O uso destas ferramentas favoreceu a aprendizaxe tecnolóxica e fomentou unha utilización responsable dos recursos dixitais, vinculando a actividade ao ODS 4 (Educación de Calidade) e ao ODS 9 (Industria, Innovación e Infraestrutura).
Ademais de estimular a creatividade e o traballo en equipo, esta actividade contribúe á consecución do ODS 4 (Educación de Calidade), fomentando a aprendizaxe activa e inclusiva, e do ODS 11 (Cidades e Comunidades Sustentables), ao integrar o concepto de reutilización de materiais e conciencia ecolóxica.
A gravación final permitiu que tanto o alumnado como as familias desfrutasen do resultado.
Ningún comentario:
Publicar un comentario