Hoxe foi a quenda do alumnado do primeiro curso de educación primaria.
Este grupo, realizou diversos talleres de arquitectura coa colaboración das familias e gozaron dunha saída didáctica para entender a través do xogo e facendo uso da súa creatividade como pensan os arquitectos cando están a deseñar as súas obras.
GRAZAS FAMILIA ÁLVAREZ NÚÑEZ!
Logo aproveitaron para visitar edificios emblemáticos da nosa cidade.
a
través
do equipo didáctico do Sistema Lupo, propón unha serie de talleres de
arquitectura dirixidos ao público infantil. O obxectivo é
proporcionarlles aos nenos e nenas as claves necesarias
para interpretar a arquitectura contemporánea mediante o legado das
figuras
máis relevantes do noso tempo neste eido.
- See more at:
http://cgac.xunta.gal/GL/actividad-detalle/134/mies_e_talleres_experimentais_arquitectura_contemporanea_GAL#sthash.MIIYsjzT.dpuf
arquitecto Fermín Blanco, a través
do equipo didáctico do Sistema Lupo, propón unha serie de talleres de
arquitectura dirixidos ao público infantil. O obxectivo é proporcionarlles aos nenos e nenas as claves necesarias
para interpretar a arquitectura contemporánea mediante o legado das figuras
máis relevantes do noso tempo neste eido.
O arquitecto David Antuña e Víctor
González e os educadores Rebeca Mariño e Santiago Chenlo introducirán os participantes no apaixonante
mundo da arquitectura contemporánea. Cada taller estará dedicado a un autor
representativo das diferentes xeracións de arquitectos desde as vangardas até a
actualidade e desenvolverase atendendo á filosofía de cada creador.
O xogo será fundamental durante
todas as sesións. Utilizarase a didáctica do Sistema Lupo tanto no tocante ao
material como aos contidos. Este sistema comprende unha serie de pezas
modulares que permiten múltiples posibilidades
combinatorias, formas, proporcións, xogos de equilibrio e estratexias de
acción. É unha didáctica experimental que fomenta a reflexión e a creatividade individuais ademais do traballo en
equipo a través de dinámicas de construción a grande escala.
A metodoloxía inclúe unha parte
teórica, onde se fará un achegamento á figura e ao pensamento de cada
arquitecto, e posteriormente proporase unha serie de retos construtivos.
Este
segundo bloque de talleres, que continuará celebrándose a última fin de semana
de cada mes, abordará o rigor de Mies van der Rohe, a palabra de Rem Koolhas, o
aspecto lúdico de Charles e Ray Eames, o traballo visionario de Richard
Buckminster Fuller, a vocación social de Alison e Peter Smithson e o ritmo, o
sentimento e o sentido comunitario de Lina Bo Bardi nas súas producións
arquitectónicas.
- See more at:
http://cgac.xunta.gal/GL/actividad-detalle/134/mies_e_talleres_experimentais_arquitectura_contemporanea_GAL#sthash.MIIYsjzT.dpuf
arquitecto Fermín Blanco, a través
do equipo didáctico do Sistema Lupo, propón unha serie de talleres de
arquitectura dirixidos ao público infantil. O obxectivo é proporcionarlles aos nenos e nenas as claves necesarias
para interpretar a arquitectura contemporánea mediante o legado das figuras
máis relevantes do noso tempo neste eido.
O arquitecto David Antuña e Víctor
González e os educadores Rebeca Mariño e Santiago Chenlo introducirán os participantes no apaixonante
mundo da arquitectura contemporánea. Cada taller estará dedicado a un autor
representativo das diferentes xeracións de arquitectos desde as vangardas até a
actualidade e desenvolverase atendendo á filosofía de cada creador.
O xogo será fundamental durante
todas as sesións. Utilizarase a didáctica do Sistema Lupo tanto no tocante ao
material como aos contidos. Este sistema comprende unha serie de pezas
modulares que permiten múltiples posibilidades
combinatorias, formas, proporcións, xogos de equilibrio e estratexias de
acción. É unha didáctica experimental que fomenta a reflexión e a creatividade individuais ademais do traballo en
equipo a través de dinámicas de construción a grande escala.
A metodoloxía inclúe unha parte
teórica, onde se fará un achegamento á figura e ao pensamento de cada
arquitecto, e posteriormente proporase unha serie de retos construtivos.
Este
segundo bloque de talleres, que continuará celebrándose a última fin de semana
de cada mes, abordará o rigor de Mies van der Rohe, a palabra de Rem Koolhas, o
aspecto lúdico de Charles e Ray Eames, o traballo visionario de Richard
Buckminster Fuller, a vocación social de Alison e Peter Smithson e o ritmo, o
sentimento e o sentido comunitario de Lina Bo Bardi nas súas producións
arquitectónicas.
- See more at:
http://cgac.xunta.gal/GL/actividad-detalle/134/mies_e_talleres_experimentais_arquitectura_contemporanea_GAL#sthash.MIIYsjzT.dpuf
arquitecto Fermín Blanco, a través
do equipo didáctico do Sistema Lupo, propón unha serie de talleres de
arquitectura dirixidos ao público infantil. O obxectivo é proporcionarlles aos nenos e nenas as claves necesarias
para interpretar a arquitectura contemporánea mediante o legado das figuras
máis relevantes do noso tempo neste eido.
O arquitecto David Antuña e Víctor
González e os educadores Rebeca Mariño e Santiago Chenlo introducirán os participantes no apaixonante
mundo da arquitectura contemporánea. Cada taller estará dedicado a un autor
representativo das diferentes xeracións de arquitectos desde as vangardas até a
actualidade e desenvolverase atendendo á filosofía de cada creador.
O xogo será fundamental durante
todas as sesións. Utilizarase a didáctica do Sistema Lupo tanto no tocante ao
material como aos contidos. Este sistema comprende unha serie de pezas
modulares que permiten múltiples posibilidades
combinatorias, formas, proporcións, xogos de equilibrio e estratexias de
acción. É unha didáctica experimental que fomenta a reflexión e a creatividade individuais ademais do traballo en
equipo a través de dinámicas de construción a grande escala.
A metodoloxía inclúe unha parte
teórica, onde se fará un achegamento á figura e ao pensamento de cada
arquitecto, e posteriormente proporase unha serie de retos construtivos.
Este
segundo bloque de talleres, que continuará celebrándose a última fin de semana
de cada mes, abordará o rigor de Mies van der Rohe, a palabra de Rem Koolhas, o
aspecto lúdico de Charles e Ray Eames, o traballo visionario de Richard
Buckminster Fuller, a vocación social de Alison e Peter Smithson e o ritmo, o
sentimento e o sentido comunitario de Lina Bo Bardi nas súas producións
arquitectónicas.
- See more at:
http://cgac.xunta.gal/GL/actividad-detalle/134/mies_e_talleres_experimentais_arquitectura_contemporanea_GAL#sthash.MIIYsjzT.dpuf
arquitecto Fermín Blanco, a través
do equipo didáctico do Sistema Lupo, propón unha serie de talleres de
arquitectura dirixidos ao público infantil. O obxectivo é proporcionarlles aos nenos e nenas as claves necesarias
para interpretar a arquitectura contemporánea mediante o legado das figuras
máis relevantes do noso tempo neste eido.
O arquitecto David Antuña e Víctor
González e os educadores Rebeca Mariño e Santiago Chenlo introducirán os participantes no apaixonante
mundo da arquitectura contemporánea. Cada taller estará dedicado a un autor
representativo das diferentes xeracións de arquitectos desde as vangardas até a
actualidade e desenvolverase atendendo á filosofía de cada creador.
O xogo será fundamental durante
todas as sesións. Utilizarase a didáctica do Sistema Lupo tanto no tocante ao
material como aos contidos. Este sistema comprende unha serie de pezas
modulares que permiten múltiples posibilidades
combinatorias, formas, proporcións, xogos de equilibrio e estratexias de
acción. É unha didáctica experimental que fomenta a reflexión e a creatividade individuais ademais do traballo en
equipo a través de dinámicas de construción a grande escala.
A metodoloxía inclúe unha parte
teórica, onde se fará un achegamento á figura e ao pensamento de cada
arquitecto, e posteriormente proporase unha serie de retos construtivos.
Este
segundo bloque de talleres, que continuará celebrándose a última fin de semana
de cada mes, abordará o rigor de Mies van der Rohe, a palabra de Rem Koolhas, o
aspecto lúdico de Charles e Ray Eames, o traballo visionario de Richard
Buckminster Fuller, a vocación social de Alison e Peter Smithson e o ritmo, o
sentimento e o sentido comunitario de Lina Bo Bardi nas súas producións
arquitectónicas.
- See more at:
http://cgac.xunta.gal/GL/actividad-detalle/134/mies_e_talleres_experimentais_arquitectura_contemporanea_GAL#sthash.MIIYsjzT.dpuf
Ningún comentario:
Publicar un comentario